mandag 27. juni 2011

Sweet Summer!

Det er ikke lenger noen som helst tvil om at jeg savner sommeren... men den er vist avlyst for i år virker det som. Derfor prøver jeg å få litt sommerstemning hvertfall gjennom fargerike og sommerlige kort...sånn som dette sånn ca :)
Mønsterpapirene jeg har brukt er fra herlige October Afternoon. Er så glad i de fargerike papirene altså. Synes de er skikkelig knall.... også har jo October Afternoon litt kult stæsj også. Og da spesielt et 12x12 ark med stickers og for ikke å snakke om alle de morsomme Alpha Stickersene. Det er moro for meg det :)
Tilda har jeg fargelagt med Copic tusjer...(igrunn litt merkelig at jeg har klart kunststykket å fargelegge en GUL trøye lissom, GULT ER IKKE KULT.... nå er det Vålerenga supporteren i meg som snakker... hehe) De svarte flekkene på marihøna har fått noen "dutter" med svart Enamel for å få en litt opphøyd effekt....

6 kommentarer:

Yasmin sa...

Dette kortet ble så sommerlig deilig!! Savner sommer selv.. Tilda ble jo såå fin her.. :) Synes det er kult med alle stickersene i stedet for masse blomster! Forandring fryder! :)

Anne Cathrine sa...

Så nydelig og sommerlig kort. Gratulerer med blogg;)synes du lager så mye flott. Inspirerer meg veldig. Gleder meg til du skal holde kurs for oss til høsten;)ha en fin kveld videre
Klem Anne Cathrine

Lise in Norway sa...

Litt anderledes enn bare vintage og de arkene vi ser mest av Gøy Trine. Du er dyktig

Anonym sa...

Jeg er imponert av dere som klarer å bruke mange og sterke farger på kort og likevel få det fiiiint. Herlig sommerkort!!!

Unknown sa...

More hints see here now hop over to this website helpful site helpful hints learn this here now

Unknown sa...

i3i46j7c07 b7c57y7z60 c6o96k7d05 q6b61l1u38 d3t89h4q44 p6c44s4s51