tirsdag 17. januar 2012

Gjeste Designer - CopicMarkerNorge

Litt positive nyheter ... ja hvertfall for min egen del :) Gjett hva? Jeg ble nemlig spurt om jeg hadde lyst til å være Gjeste Designer i CopicMarkerNorge bloggen og det kunne jeg selvsagt ikke si nei til. Det var veldig hyggelig å bli spurt og ydmykt takket jeg ja til det :) Temaet var "Brett på brett" og det er noe jeg liker veldig veldig godt. Det ble et prinsesse slott som jeg fant her hos denne kreative amerikanske damen.
Papirene er fra Sweet Crazy Love serien til Magnolia, Kort & Godt og glitterpapir fra American Crafts. Har brukt en edge punch fra Martha Stewart. Prinsessekrone, halvperler ,  duskene i tårnene og glittertall er fra Melissa Frances. Pearl-strip fra KaiserCraft.
Stempelet jeg har brukt her er fra La La Land og det heter Princess Marci.
Blomstene er stort sett fra Prima og Kort & Godt :)
Har også brukt noe bånd av ukjent merke. Det er kjøpt på Bikuben men der er de i dag utsolgt for akkurat dette båndet.
Princess Marci fra La La Land Crafts er selvfølgelig fargelagt med Copic Sketch Markers.
Fargene jeg har brukt til
Hud: E0000, E000, E00, E21
Kinn: R20, R00
Øredobber: Liquid Pearls - White Opal
Lepper: Atyou Spica - 02 Pink
Kjole: R80 (hjemmelaget), R81, R83, R85, R89 og Atyou Spica - Clear
Hår: E40, E41, E42, E43
Krone: Y11, Y32 og Atyou Spica - Clear

De rosa halvperlene fra Melissa Frances var i utgangspunktet hvite men de har fått en liten "dynk" med Copic refill R85.

8 kommentarer:

Yasmin sa...

Herre min såååå nydelig Trine!! Du er helt fantastisk dyktig!! lekkert lekkert! :)

Toneloni * Tonje sa...

Suuuuuuuuper fint kort Trine!!
Lekkert fargelagt som vanlig!

Sees sikkert snart :)

Klem Tonje

Pia sa...

det er bare så søøøødt
knus Pia

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette var virkelig ett flott kort. Jeg er virkelig imponert over jobben du har gjort.
Gunn :-)

Jill sa...

Helt utrolig nydelig jentekort Trine :)
Vakkert fargelagt som du alltid gjør og herlig sammensatt med farger og pynt!
Håper skulderen er bedre :)
Kommer innom til uken!
Klemmer

yanmaneee sa...

moncler jacket
yeezy boost 500
christian louboutin outlet
nike shox for men
hermes belt
curry 6
lebron 15 shoes
jordan retro
nike air max 270
supreme hoodie

Unknown sa...

see this page this hyperlink visit this website Click Here read the article discover this

Unknown sa...

q0n08f2h36 x2o20k9a50 z5i15s3q13 k8f48p6e31 l8e24l5d83 f5d79f5j95