tirsdag 3. april 2012

God påske :)

Ja da er påsken her og da er det tid for påskekort. Vi har jo denne byttingen av påskekort på Bikuben med oss ansatte og noen kunder så da er man mer eller mindre forpliktet til å kreere et eller annet..  Jeg har hatt litt mye å gjøre idet siste så jeg gjorde det veeeeeldig enkelt denne gangen. Og fargen gult byr meg veldig i mot å bruke. Gult er ikke kult... i mine øyne (det er VIF supporteren i meg som snakker nå.. hehe) men et påske kort ble det og de var ferdige kl 0400 om natten. Ble en laaaaaaaang dag på jobb dagen etter.. Gjesp!!!!

Her har du det hvertfall...
Har brukt bazill, mønsterpapir fra Graphic45, Movers & Shapers Bunny dies fra Tim Holtz, sommerfuglene er stanset ut med punch fra Martha Stewart, eggene er stempler fra WeRMK og God Påske stemplet fra North Star Stamps.

Glad påsk allihopa :)