mandag 30. januar 2012

Scrappe-kveld på Bikuben!

Forrige mandag hadde vi altså det vi kaller "lage-kveld" på Bikuben. Vi samlet sammen noen likesinnede damer (kollegaer og et par "kunder") og tryllet fram noen fine kreasjoner i temaet Bryllup, dåp, Valentine og påske som skal stå som inspirasjonsmodeller i butikken. Håper hverfall de er til inspirasjon for de som ønsker det :)

Mitt bidrag til vår "lage-kveld" ser du her.....
Sleeping baby Tilda er fargelagt med det beste fargeleggingsmediumet som jeg vet om og det er Copic Sketch Markers. Ingen over... ingen ved siden... men mange under :)
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E0000, E000, E00, E30
Kinn: R20, R00
Lue og trøye: R80 (hjemmelaget), R81, R83, R85
Bukse og pute: W0, W1, W2

Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Jenny Bowlin, bazzill fargen Mystique og Romance.
Bazzill Two Scoops i fargen Strawberry Cheesecake er pusset lett med sandpapir og brukt til vimplene som er stanset ut med Magnolia Doo Hickey dies. Kreppapiret er fra Melissa Frances. Ellers har jeg klint på litt Liquid Pearls - White Opal rundt omkring på motivet. Har også brukt Seam Binding bånd :)

Ha en flott kveld folkens..

Natti natt og sov godt når den tid kommer.
Klemmer fra meg :)

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Søtt kort, og fine farger.
Klem

Yasmin sa...

nyydelig kort Trine! :) Flinka!

EllenFossli sa...

Hællandussan, noe så gossint <3
Nydelige farger <3

deasat sa...

ce site Loewe Dolabuy rapport complet Prada Dolabuy directement depuis la source Dior Dolabuy