lørdag 3. desember 2011

Pion Design kommode

Jeg har hatt nok et kurs og denne gangen lagde vi denne kommoden. Eller en kommode med staffelikort er vel mere ordet for dette prosjektet.
Vi har brukt papirer fra fantastiske Pion Design. Den store slageren denne julen hos Bikuben hvertfall. Serien er nok kjent for de aller fleste som er litt aktive i denne papirverdnen, og den heter Väntan på Tomten II - "Stjärnhimmel" og "Juldikt". Jeg MÅ bare si det... de papirene er nok noe av det vakreste jeg har sett på lenge. Hele den mønsterarkserien er nok noe av det vakreste jeg har sett på lenge heter det :)
Hanging Sign die cut`n kommer fra en Tim Holtz Bigz dies. Den er stansa ut i Grungepaper. "Jernet" er malt med Adirondack Acrylic Dabber i fargen Pitch Black, latt tørke godt før vi påførte med lette strøk her og der dabber i fargen Aqua! Snøkrystallen i bakgrunnen er stansa ut i glitter papir fra American Crafts med en Sizzix Bigz dies.
Julestjerna er stansa ut med Spellbinders dies Layered Poinsettia i kremfarget vellum fra TPC. Etter at den er embosset har jeg påført litt guld fra en stempelpute med fingeren. Perlestrå, spiralsnurrer og håndtak er fra Kort og godt, bladene er fra Prima :)
God helg folkens !

3 kommentarer:

Jill sa...

Å gurimalla, så nydelig Trine!
Jeg blir bare supermisunnelig på dine fine kommoder, tenk for en lykke å fa en slik en til jul med noe kjekt oppi skuffen!
Fantastiske papirer, ingen tvil om det! Kuul effekt med skilthengeren som du har lag på lag malt
Klemmer

shyshour sa...

why not try this out gucci replica important source Hermes Dolabuy try this web-site Balenciaga Dolabuy

Unknown sa...

j4h85j1d35 c3e46b4y61 q9m56g2t68 v4y64z6c14 i1s04n5w35 u6w46k0i41