onsdag 8. juni 2011

En smak av sommer


Da skal jeg prøve å legge ut mitt første innlegg MED bilde...
Jeg er i sommer modus, jordbær modus og i et fargesterkt modus om dagen. Lei av alt det duse og sukkersøte, derfor lagde jeg dette kortet i sterke og spreke farger.
Er veldig glad i Magnolia stemplene og også arkene for den saksskyld, så da jeg fikk øye på det freshe Magnolia arket med Jordbær på og Strawberry Yummy Tilda var saken grei. Jeg måtte jo lage et kort med det. Resultatet ser du ovenfor :)
Alt er fargelagt med Copic tusjer.

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

Ååå så vakkert kort,Trine!
Så søt tilda med jordbær...fikk skikkelig sommerfølelse her.
Takk for at du deltar hos SC denne uken :o))
Moro at du blir med på utfordringer.
Lykke til :o))
God helg til deg.
Klem Anne

Lise in Norway sa...

Velkommen Trine Godt vi kan følge hverandre på nett. Nå må vi få til en sy og kort helg snart..bare bestemme oss for en dato Gleder meg til å følge med fremover Klemz Lise