tirsdag 14. juni 2011

Bok - eske til min samboer

Min kjære samboer har hatt bursdag og da måtte jeg jo lage noe spesielt til han. Fant ut at en
bokeske kunne være tingen. Fant fram bilde, fiskecharms, verktøycharms, masse Tim Holtz stæsj og div Tim Holtz dies (har vistnok en del av de nå...bombe...) Har jeg noen gang sagt at jeg er stoooor fan av Tim Holtz?? vel...det er jeg. Han er så utrolig inspirerende og jeg har superlyst å dra på kurs i hans regi en eller annen gang i livet.
Min samboer er veldig veldig glad i å fiske så det passet godt med fiske-charms i den ene flasken, og siden han er glad verktøy og andre manne-gadgets så passa det godt med verktøy i den andre flasken.
Ruler Ribbon rundt kanten er litt symbolsk for det å måle fisken han har fanga.... Nøkkelen og hjertet (obs...hjertet syns vist ikke) sier seg selv :)