onsdag 8. februar 2012

Pion Design - kort og gavepose!

Min fantastisk vakre niese, lille Julia, ble døpt på søndag som var, og jeg er stolt fadder til lille gullet :) Og som den stolte fadderen jeg er så måtte jeg jo lage noe spesielt til henne på dåpsdagen. Og ingenting er overlatt til tilfeldighetene... hehe. Kort, gavepose og pakke skal matche (ihvertfall det meste matcher) Det er viktig for meg :) Og en nydelig liten dame fortjener kun det beste og det er et par kreasjoner av papirene til Pion Design i serien Minnenas Atelje. Under her ser du det jeg "settet" jeg lagde.
Jeg har fått tillatelse fra hennes foreldre til å legge ut bilde av kortet.. og jeg er veldig stolt av å kunne vise frem den lille skjønnheten. Kortet er som sagt laget med papirer fra Pion Design og serien Minnenas Atelje. Har sydd rundt alle paneler. Ellers har jeg brukt osteklut, ramme fra Melissa Frances, silkebånd, knapper, metallhjørner fra Kort & Godt som har fått en runde med hvit Acryl maling, paper doily fra Little Yellow Bisycle og masse masse blomster (noe som ikke er helt ulikt meg) Har stemplet "Til Dåpsbarnet" med stempel fra North Star Stamps.
Her er den ene siden av gaveposen. Enkelt dekorert med de vakre papirene fra Pion Design, osteklut og paper doily. Kantene er stanset ut med Martha Stewart punch, Doily Lace. Den flotte rammen rundt lille gullet er fra Melissa Frances, jeg elsker de nydelige rammene. Synes de på en måte blir prikken over i `en på et prosjekt.. vet egentlig ikke helt åssen jeg skal forklare det :) Ellers har jeg selvfølgelig brukt mye blomster her også. Blomstene er hovedsaklig fra Kort & Godt, Magnolia og Prima.
Og her er et bilde av gaveposen på andre siden. Samme papirer og punch er brukt. Gyngehesten er en chipboard figur fra FabScraps. Den har fått en real omgang med Distress Crackle Paint Picket Fence. Ellers har jeg også her brukt Paper Doily fra LYB. Siklene er stanset ut med Spellbinders dies. Samme blomster som på forrige bilde :)
Det irriterer meg litt men jeg trodde jeg hadde hvitt innpakningspapir hjemme. DET hadde jeg derimot ikke og da var innpakningspapir i Kraft-fargen det som passet best til pynten jeg hadde laget for å dekorere med. Så her har jeg brukt silkebånd i samme farge som papirene fra Pion Design. Nok en paper doily og en krone i Chipboard fra FabScraps som er malt med hvit crackle paint.

Vel.... dette var mitt vakre tantebarn sine dåpskreasjoner fra meg. Gaven var et veldig søtt smykkeskrin i tinn med en helt nydelig hjertegull smykke nedi. Fikk nesten litt lyst på det hjertesmykket selvhehehe... for det var en bitteliten rosa vintageaktig rose på den og det passer meg og ikke minst kler meg.. hehe... løp og kjøp Trine :)

Klem fra meg :)

4 kommentarer:

Kari Anne's hobby sa...

Så stilig og så gjennomført. Morsomt og gi bort :-))

Vibeke sa...

Helt Nydelig, Trine!!!!! Du er så utrolig flink:-)

annes paperfun sa...

Åh!!! Så utrolig lekkert!
Wow...dette likte jeg!
Flinka!!

Anonym sa...

Et av lekreste dåpskortene jeg har sett! Likte det veldig godt :)