fredag 10. februar 2012

Bursdagskort til min kjære kollega Yasmin :)

Min kjære kollega, Yasmin, har hatt bursdag og denne damen er en utrolig kreativ og dyktig. Siden damen lager de mest fantastiske LO`er og kort og er kankje litt i overkant glad i Glitz sine papirer og stæsj så var jeg jo helt nødt til å bruke Glitz sine papirer. Kortet eller rettere sagt gaveposen hun fikk ser du under her:
Jeg har selvsagt fargelagt i råååååååååååsa denne gangen også... har vist glemt å fortelle at jeg fremdeles er veldig glad i rååååååååååsa. Bare så du vet det :)
Vel...papirene er som sagt fra Glitz design, blomstene er fra Prima, Kort & Godt, Papirdesign og WOC. En liten paper doily fra LYB er også brukt, samt glitter papir fra American Crafts. Har brukt en Tim Holtz dies på kanten av glitter papiret. For å stanse ut motivet har jeg brukt Spellbinder Dies - Label One.

Tilda er fargelagt med Copic tusjer selvfølgelig. Følgende farger er brukt:
Hud: E0000, E000, E00, E21
Kinn: R20, R00
Hår: E40, E42, E35, E37
Dress eller OnePiece om du vil (hehe): R80 (hjemmelaget), R81, R83, R85, R89
Sko: E40, E41, E42, E43
Stjernene på dressen har fått litt Stickles Star Dust på seg.
Copic Opaque White i kinnene
Liquid Pearls - Opaque White rundt på motivet i bakgrunnen

Have a nice friday everyone :)
Jeg personlig gleder meg veldig veldig veldig masse til 24. februar. Da skjer det saker og ting på Bikuben :) Store ting.....

Klem fra meg :)

9 kommentarer:

Kari Anne's hobby sa...

Ønsker meg mer kurs i fargelegging!!!
Kan du holde et kurs? Du er jo bare helt utrolig god på dette. klem

Yasmin sa...

kortet er fantastisk lekkert! så mye herlige lag på lag.. det er nydelig.. TUSEN takk Trine! Du er bare rååå dyktig.. og jeg får så lyst på den diesen du har brukt.. :) Gla i deg snuppa!

lilladilla sa...

Utrolig nydelig kort:-)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
annes paperfun sa...

SÅ lekkert kort!
Herlige farger ♥♥♥

Estella sa...

Innrømmer at jeg ikke er så fan av rosa, men dette var bare NYDELIG!! Lekkert!

Virgo1971 sa...

Så utrolig nydelig kort!
Det er en fantastisk dyktig gjeng hos dere da! Tar av meg hatten, ja det har jeg faktisk hehe ;-D, for dere!

EllenFossli sa...

Åhhhh <3 <3 <3 Det var kjempe stilig! Blir alltid så imponert over de som kan bruke så mange forskjellige ark! Ikke flink på det i det hele tatt :)

Anonym sa...

Nydelig! Herlige farger og blomsteroppsettet var så fint :)