søndag 15. juli 2012

Pion Design - Dåpskort til en liten "dame"

Jeg har laget et dåpskort eller rettere sagt en bokeske (nok en gang) på bestilling. Denne gangen til en liten "dame". Og det må selvsagt være råååååsa. En farge jeg er veldig glad i å jobbe med... og jeg er ikke noe mindre glad i å jobbe med arkene fra Pion Design.... *sukk*



Vel.. her ser dere forsiden. Arkene er som sagt fra Pion Design `s fantastisk nydelige serie Minnenas Atelje. Får liksom ikke nok av de papirene jeg! Har brukt Chipbord figur fra FabScraps som jeg har malt med hvit dabber og deretter påført Clear Rock Candy Crackle Paint (syns ikke så godt på bildet eller faktisk ikke i det hele tatt... hehe) På hjulene harjeg brukt noen små blomsterknapper jeg synes var så søte :) Blomstene er fra Papirdesign og de har fått en dæsj med Liquid Pearls White Opal. Blonde serviett og osteklut er også med ... Sommerfuglene er klippet ut av et utklippsark fra denne fantastiske papirprodusenten :) Stempelet er fra NSS. Og båndet som knyter det hele sammen er fra Edelweiss.


Her er innsiden av "kortet". Nermere beskrivelse kommer under her...


Blondekanten i papir er stanset ut med en punch fra Martha Stewart. Tagsene er klippet ut fra utklippsark fra Pion og stemplet med div post stempler (synes vist heller ikke så godt ser jeg) Ellers har jeg også brukt Seambinding på tagsene samt festet en liten charm fra Kort & Godt hvor det står "Laget spesielt til deg" på den ene :) Kronen er fra Melissa Frances.


Blonde båndet rundt kanten er fra May Arts, perlene fra Melissa Frances, rammene fra Melissa Frances, en liten (usynlig) bamse i kroken til venstre er en charm fra Kort & Godt. Blomster fra Papirdesign og WOC. Chipboard bodyen er fra FabScraps og den er også malt med hvit dabber og påført Clear Rock Candy Crackle Paint. Ellers har jeg brukt kleshenger fra Maya Road, Hitch Fasteners fra Tim Holtz som knagg. Flasken er også påført crackle paint og fylt med rosa blomsterknopper.

Jeg deltar i følgende utfordring med dette kortet
Sketchy Colors fargekombo skisse fra 2012
Fargekombo fra # 111 rosa og creme
Skisse fra  # 120

God klem fra meg til deg....



10 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig fint kort ! Nok engang :) Er det kortet du lagde til min kollega? Klemmer Ida

Therese sa...

Nydelig! Mye lekkert her inne..legger meg til som følger jeg! :))

Kreativelena sa...

Helt fantastisk. Også så mange flotte detaljer. Her er det bare og drømme seg bort :-)

Irene sa...

Et nydelig kort! Og det "titteskapet" på innsida var en fin løsning.

Anonym sa...

Flott kort Trine. Du er så flink:-)

Hilsen Kristine

Sandy Ang sa...

This is just precious !

Lena Katrine sa...

Simpelthen nydelig!
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne måneden :)
Klem, Lena Katrine

Vibeke Spigseth sa...

Du er kjempeflink, Trine! Alle detaljene og nydelige farger! *smelt*
Klem, Vibeke

Siv sa...

Du lager de herligste ting, Trine :)
Klem, Siv

Anonym sa...

site utile meilleurs sacs de répliques en ligne accueil acheter des répliques sacs en ligne Site recommandé Loewe Dolabuy