søndag 19. februar 2012

Clean & Simple - Valentines kort

Ja da er altså Valentines over for i år og kortene er delt ut så da kan det jo publiseres også. På jobben har vi en en slags "byttering" i forbindelse med spesielle anledninger som kommer i løpet av året. Da lager vi jentene på jobben og noen faste kunder/venner kort til hverandre. Og det er kjempemoro for det er jo ikke hvem som helst man gir kort til og man føler at man må gjøre noe ekstra ut av det for dette er Kreative damer med stor K. Jeg derimot utfordret meg selv denne gangen til å lage noe Clean & Simple, UTEN blomster og IKKE i råååååååsa. Det var alt annet enn lett kan jeg fortelle for jeg er skikkelig råååååsa om dagen hehe... veit ikke vhorfor men det er vel vår og sommer jeg lengter etter og det er en litt sommerlig farge :) Vel.. resultatet ser du under her....
Jeg har brukt mønsterpapir fra American Crafts (syns det var skikkelig kult papir og så lett ut å jobbe med) Det røde glitterpapiret er også fra American Crafts.
Teksten er fra North Star Stamps, halvperler fra Papirdesign, rosetten er stanset ut med en Sizzlitz dies fra Tim Holtz. Hjertet er stanset ut med en Movers & Shapers dies fra Tim Holtz (og guuuuuud som jeg gleder meg til han kommer... ikke lenge igjen nå)

Ja.... mer er det ikke å si om kortet... Clean & Simple for første gang i Trine`s kortlager historie (er vel ikke helt riktig men vi kan jo si at det er første gang i moderne historie)...

Have a nice Sunday....
Klem til de som vil ha det fra meg :)

10 kommentarer:

Virgo1971 sa...

Du lager utrolig flotte kort Trine!
Clean and Simple blir litt mer når du tryller her! Det må jeg bare si!

Anita

Hønerandi sa...

Her var det masse fint ja.Tar med meg litt inspirasjon til dåpskort.Takk for titten

Elisabeth sa...

Wow, for et fantastisk fint kort.

Estella sa...

Nydelig kort! <3

EllenFossli sa...

Det var ett kjempe stilig kort <3 Du er nok ikke bare råsssa. Dette arket her var bare råstilig!!! Tenker valentinvennen ble kjempe fornøyd <3

Anonym sa...

Uvant å se C&S fra deg, men like fullt ut stilig og gjennomført som alltid!!! Likte det røde mot kraften, og glitterarket fra AC var en fin touch.

Ikke lenge til TH (den andre TH, ikke deg ;)) kommer nå, du kommer vel ikke til å sove noe særlig natt til fredag ;)

Hanne sa...

Hei Trine!
Flott valentinekort du har laget!
Jeg har lagt ut et kort i bloggen min nå der jeg har brukt den teknikken jeg nevnte for deg tidligere i dag:)
Hanne

annes paperfun sa...

Likte dette kortet SÅ godt!!
Knallstilig ♥♥♥
Du er bare SÅ flink og allsidig i det du gjør!
Og ja takk jeg tar imot en klem fra deg ♥ og sender en i retur :o))

Her sitter jeg og koser meg med tims stempler og distress markers...det ble alle fargene på meg også og angere ikke et sekund! Så fine å bruke og ideene dukker opp her..moro!

Anonym sa...

Så flott kort :) Er så flott med kort med bare tekst. Får ikke helt til det selv, er nok litt for "maksimalistisk", men fikk inspirasjon nå :) Takk for titten :)

phynel sa...

More Bonuses Hermes Dolabuy this post her comment is here why not try here Ysl replica handbags