søndag 29. januar 2012

Soccer Edwin

Min kjære nevø, Elias, har blitt hele 5 år og tante (ja jeg altså) syns tiden går altfor fort. Gullet til tante er veldig glad i fotball (og det er jeg veldig glad for) men han holder med et gult og svart lag (til tantes fortvilelse) som jeg som Vålerenga supporter ikke er så vldig glad i akkurat, men tante støtter han uansett hvilket lag han holder med og det var med "tungt" hjerte jeg fargelagte Edwin i stansjonsbyens fotballstolthets farger *sukk*
Vel kortet ser nå hvertall slik ut....

Soccer Edwin er selvfølgelig fargelagt med Copic Sketch Markers. Nå husker jeg ikke fargene jeg har brukt. Den lappen har nok blitt borte i scrappekaoset. Båndet er Seambinding som er sprayet med glimmermist. Papirene jeghar brukt er fra October Afternoon og WeRMemory Keepers. Stjernene er stanset ut med Spellbinders dies "Stars Five"

Ha en strålende søndag folkens.
Jeg skal på Gave og Interiørmessa nå... tralalalala... "vindus shopping" går greit en gang i blandt :)

klem fra meg


3 kommentarer:

Synnøve sa...

Så herlig dette kortet var, Trine! Skikkelig friskt og lekkert! Klem fra meg

Unknown sa...

click site best replica bags that site replica designer bags wholesale visit our website replica bags buy online

letewhay sa...

look what i found Balenciaga Dolabuy Click Here replica bags helpful site replica designer bags